ترانه سرا : مسعود ( ترانه فروشی)


ترانه من

هرکسی ترانه هارو کامل خواست به قیمت خوب بهش میدم

تو نظرات بگید کدوم ترانه

 

(تولد)

روز تولدم بود چشام به کوچه خشکید

یادت نبود عزیزم دل من اینو فهمید

از آسمامون گذشتم تا تو پرنده باشی

(رفتی)

میخوام واسه آخرین بار عکساتو نگاه کنم

میخوام بگم دوست دارم نمیتونم نمیتونم

دادی به باد عشق منو



(بهونه)


با تو تموم دنیا لبریز از شقایق

بی تو منم یک تنها قربونی دقایق

بی تو بازم داره میباره بارون



اسمتو گذاشتم من  روشاخه ی گل

ولی گمشدی تو بهشتم برو بپرس

که به دنبال تو بودم تو جاده ی عشقم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 22:37 توسط Masoud| |


Power By: LoxBlog.Com